zondag 19 februari 2012

Valentijn 50+

Heren, heeft u het overleefd?
Valentijnsdag?
Ik wel, net aan.
Wat is dat toch met die 14e februari dat grote groepen weerloze mannen weer aan 'damage control' moeten doen om de relatie leefbaar te houden?

Stond een leuk artikeltje in de krant afgelopen dinsdag: vrouwen klagen over gebrek aan romantiek bij hun partner, maar zijn tegelijkertijd zelf ook niet van plan op Valentijnsdag hun wederhelft een cadeau te geven.
'Je bent mijn prins op het witte paard', zeggen ze.
Prins op het witte paard.....Sinterklaas op z'n schimmel zullen ze bedoelen.
Met een zak cadeautjes op z'n rug.

Het was dezelfde dinsdag waarop ik bij het open maken van mijn koffertje een grote Valentijnskaart ontdekte van mijn teerbeminde.
Shit.
Valentijnsdag.
Geheel vergeten.
En zo'n kaart, dat schept verplichtingen. Op het station aangekomen ........................

Lezen hoe het verhaal verder gaat? Klik op onderstaande link.
Vooraankondiging boek 'Oost, West, Thuis is het ook niet alles...'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten