zondag 31 juli 2011

Golf Pro......

Een absoluut misleidende titel.
Golf Pro...., nog in geen honderd jaar.
Maar wellicht zijn er wat letters weggevallen: Golfpro...blemen, of pro....beersels.
Ik heb zojuist een golfweekend achter de rug. Een oefenweekend, voordelig aangekocht via Groupon, als voorbereiding op het zo gewenste Golfvaardigheidsbewijs ofwel, GVB.
Wie mij beter kent schudt zijn hoofd, die Pouw heeft weer wat nieuws: was het hiervoor niet doedelzakspelen, fotograferen, banjo spelen?
Ik beken: ik ben een man van 1000 hobby's en te weinig tijd.

Maar nu dan toch golf.
Dat komt omdat een vriend van mijn jongste dochter een zeer verdienstelijk golfspeler is (handicap 4 of zo). Bij het opruimen van zijn schuur sprokkelde hij zowaar een volledige set bij elkaar, inclusief tas. Het was de kringloopwinkel of ik.
Ja, en dan moet je er toch iets mee.
.................................

Het vervolg lezen? Klik op onderstaande link...

Vooraankondiging boek 'Oost, West, Thuis is het ook niet alles...'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten