zondag 4 september 2011

Sex op het werk

Oh, wat bent u voorspelbaar.
Geef een blog een wat pikante titel en je bent er zeker van dat je wel weer een redelijke lezerschare aan je bindt.
Foei!


En dat terwijl dit blog niet gaat over sex op het werk. Tenminste niet in eerste instantie.
Het gaat over roken.
Nou heeft roken (zeggen ze) ook wel weer een relatie met sex, bij mannen dan.
Mannen roken na de sex.
Heb daar nooit last van gehad, smeul hooguit wat na.
Zou ook niet handig zijn want ik heb zo ongeveer in iedere kamer van het huis een rookmelder hangen. Zul je toch net na enige noeste arbeid de gewenste fase behalen (je bent tenslotte toch ook geen twintig meer) krijgen  je trommelvliezen opeens zo'n 120 dB te verwerken.
Ik zie de kinderen al verschrikt aan komen rennen.
"De sex was geweldig schat". "Wat zeg je....er zit een piep in mijn oor".

Maar zoals ik al aangaf, dit blog gaat over roken.
Heeft u het ook gelezen?
Dat vreemde bericht afgelopen maandag?
Dat berichtje uit Zweden waarin stond dat thuiswerkende ambtenaren in de stad Landskrona ook op de thuiswerkplek niet meer mochten roken.
Daar heeft volgens mij een overijverige beleidsmaker aan de verkeerde champignons gezeten.
Kijk ik ben zelf geen roker,..................

Lezen hoe het verhaal verder gaat? Klik op onderstaande link.
Vooraankondiging boek 'Oost, West, Thuis is het ook niet alles...'

1 opmerking:

  1. Het collegejaar is weer begonnen en een blog gericht op het nieuwe werken is gemaakt. Heb mij weer vermaakt met het lezen van deze blog!

    BeantwoordenVerwijderen