zaterdag 24 december 2011

Culinaire Kerstkluns..

Rond de Kerstdagen worden de kinderen altijd wat nerveus.
Doet 'ie het of doet 'ie het niet?
Koken met Kerst?
Pa.
Is nogal een dingetje namelijk.

Koken is leuk. Vooral kookprogramma's. Hoe schijnbaar gemakkelijk  lijkt het om de meest fantastische dingen te maken. Zo simpel, zo eenvoudig.
En er zijn er nogal wat. Die den Blijker is de laatste weken niet van het scherm te slaan. Maakt niet uit naar welk net je zapt. Overal glimt die kale bol je tegemoet.
En dan de afgelopen weken ook nog de serie 'Herman zoekt Kerststerren'. Gewone mensen zoals u en ik die de meest fantastische dingen op het bord toveren.
Gaat het kriebelen bij mij.
Kan ik ook.
Denk ik.
'Ik denk dat ik me maar eens voorneem om volgend jaar meer te gaan koken', zeg ik. Kijkend naar de culinaire kijkbuiskunsten.
Ik zie mijn vrouw verschrikt opkijken. 'Zou je niet liever iets met aquaria gaan doen? ...............

Lezen hoe het verhaal verder gaat? Klik op onderstaande link.
Vooraankondiging boek 'Oost, West, Thuis is het ook niet alles...'

1 opmerking:

  1. En ik vraag me steeds af hoe ze in die films toch een hele tafel vol heerlijke (en gare) gerechten krijgen en dat het toch gezellig is en dat hun haar nog goed zit....

    Geloof dat ik niet de enige ben....

    Goede feestdagen Paul en graag tot in 2012!

    Frank Postema

    BeantwoordenVerwijderen